#160080: "Giant Brain bought through Made in a Lab did not trigger 4th roll on the turn "
Apakah laporan ini berkenaan?
Apakah yang berlaku? Sila pilih pilihan di bawah
Apakah yang berlaku? Sila pilih pilihan di bawah
Sila semak apakah sudah ada laporan mengenai subjek yang sama
Jika ya, sila nyatakan untuk laporan ini. Laporan dengan undian yang paling diberikan PRIORITI!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Penerangan yang terperinci
-
• Sila salin/tampal mesej masalah yang anda dapat lihat di skrin, jika ada.
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. -
• Tolong jelaskan apa yang anda ingin buat, apa yang telah anda buat dan apa yang telah terjadi
Yes, card was bought on move 82
• Apakah browser anda?
Google Chrome v133
-
• Tolong salin/lekat teks yang dipaparkan dalam bahasa inggeris dan bukannya bahasa anda. Sekiranya anda ada screenshot bug ini (amalan yang baik), anda boleh gunakan Imgur.com untuk muatnaik dan copy/paste pautan itu di sini.
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. -
• Adakah teks ini tersedia dalam sistem terjemahan ? Jika ya, adakah ia diterjemahkan selama lebih daripada 24 jam?
Yes, card was bought on move 82
• Apakah browser anda?
Google Chrome v133
-
• Tolong jelaskan cadangan anda dengan tepat dan ringkas supaya semudah mungkin untuk memahami apa yang anda maksudkan.
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. • Apakah browser anda?
Google Chrome v133
-
• Apa yang dipaparkan pada skrin apabila anda disekat (Skrin kosong? Antara muka permainan? Mesej ralat?)
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. • Apakah browser anda?
Google Chrome v133
-
• Bahagian peraturan yang mana tidak dihormati oleh penyesuaian BGA
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. -
• Adakah kelanggaran peraturan boleh dilihat di ulangan permainan? Jikanya ya, pada langkah berapa?
Yes, card was bought on move 82
• Apakah browser anda?
Google Chrome v133
-
• Apakan tindakan yang anda mahu lakukan?
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. -
• Apa yang anda cuba lakukan untuk mencetuskan tindakan permainan ini?
Yes, card was bought on move 82
-
• Apa yang berlaku apabila anda cuba melakukan ini (mesej ralat, mesej bar status permainan, ...)?
• Apakah browser anda?
Google Chrome v133
-
• Pada peringkat mana semasa permainan , masalah itu berlaku (apakah arahan semasa permainan tersebut)?
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. -
• Apa yang berlaku apabila anda cuba melakukan tindakan permainan (mesej ralat, mesej bar status permainan, ...)?
Yes, card was bought on move 82
• Apakah browser anda?
Google Chrome v133
-
• Tolong jelaskan masalah pemaparan. Sekiranya anda ada screenshot bug ini (amalan yang baik), anda boleh gunakan Imgur.com untuk muatnaik dan copy/paste pautan itu di sini.
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. • Apakah browser anda?
Google Chrome v133
-
• Tolong salin/lekat teks yang dipaparkan dalam bahasa inggeris dan bukannya bahasa anda. Sekiranya anda ada screenshot bug ini (amalan yang baik), anda boleh gunakan Imgur.com untuk muatnaik dan copy/paste pautan itu di sini.
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. -
• Adakah teks ini tersedia dalam sistem terjemahan ? Jika ya, adakah ia diterjemahkan selama lebih daripada 24 jam?
Yes, card was bought on move 82
• Apakah browser anda?
Google Chrome v133
-
• Tolong jelaskan cadangan anda dengan tepat dan ringkas supaya semudah mungkin untuk memahami apa yang anda maksudkan.
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. • Apakah browser anda?
Google Chrome v133
Laporan masa lalu
I see it as you getting the dice and number of rolls before you purchase the card, so these cards don't affect your number of dice and rolls.
Made in Lab is still quite a powerful card, and adding this change would make it even more powerful, too powerful for 3 energy cost.
Same type of error/bug/possibly correct implementation. Bought Natural Selection with Made in a Lab, but did not get to roll an extra die
Tambah sesuatu untuk laporan ini
- ID meja yang lain / gerakkan ID
- Adakah F5 meyelesaikan masalah ity?
- Adapah masalah itu berlaku beberapa kali? Selalu? Sekali-sekala?
- Sekiranya anda ada screenshot bug ini (amalan yang baik), anda boleh gunakan Imgur.com untuk muatnaik dan copy/paste pautan itu di sini.
