#70458: "Playing a pair next to a card used for blocking did not give me a free turn"
Apakah laporan ini berkenaan?
Apakah yang berlaku? Sila pilih pilihan di bawah
Apakah yang berlaku? Sila pilih pilihan di bawah
Sila semak apakah sudah ada laporan mengenai subjek yang sama
Jika ya, sila nyatakan untuk laporan ini. Laporan dengan undian yang paling diberikan PRIORITI!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Penerangan yang terperinci
-
• Sila salin/tampal mesej masalah yang anda dapat lihat di skrin, jika ada.
The rules state as follows.
> after the effect of his discarded card has been applied, if the two numbers at the center of his couple of cards in play are identical (e.g. 1/1, 2/2, 3/3, etc.), the attacker may immediately play again – put a card in play or draw one card.
I looked at the section "Blocking an attack". It only says that a blocking card may not be used to block again, and the bit about additional damage. It does not say anything about preventing free turns. -
• Tolong jelaskan apa yang anda ingin buat, apa yang telah anda buat dan apa yang telah terjadi
This is at move 57.
boardgamearena.com/3/eightmastersrevenge?table=292503138&replayFrom=57 • Apakah browser anda?
Mozilla v5
-
• Tolong salin/lekat teks yang dipaparkan dalam bahasa inggeris dan bukannya bahasa anda. Sekiranya anda ada screenshot bug ini (amalan yang baik), anda boleh gunakan Imgur.com untuk muatnaik dan copy/paste pautan itu di sini.
The rules state as follows.
> after the effect of his discarded card has been applied, if the two numbers at the center of his couple of cards in play are identical (e.g. 1/1, 2/2, 3/3, etc.), the attacker may immediately play again – put a card in play or draw one card.
I looked at the section "Blocking an attack". It only says that a blocking card may not be used to block again, and the bit about additional damage. It does not say anything about preventing free turns. -
• Adakah teks ini tersedia dalam sistem terjemahan ? Jika ya, adakah ia diterjemahkan selama lebih daripada 24 jam?
This is at move 57.
boardgamearena.com/3/eightmastersrevenge?table=292503138&replayFrom=57 • Apakah browser anda?
Mozilla v5
-
• Tolong jelaskan cadangan anda dengan tepat dan ringkas supaya semudah mungkin untuk memahami apa yang anda maksudkan.
The rules state as follows.
> after the effect of his discarded card has been applied, if the two numbers at the center of his couple of cards in play are identical (e.g. 1/1, 2/2, 3/3, etc.), the attacker may immediately play again – put a card in play or draw one card.
I looked at the section "Blocking an attack". It only says that a blocking card may not be used to block again, and the bit about additional damage. It does not say anything about preventing free turns. • Apakah browser anda?
Mozilla v5
-
• Apa yang dipaparkan pada skrin apabila anda disekat (Skrin kosong? Antara muka permainan? Mesej ralat?)
The rules state as follows.
> after the effect of his discarded card has been applied, if the two numbers at the center of his couple of cards in play are identical (e.g. 1/1, 2/2, 3/3, etc.), the attacker may immediately play again – put a card in play or draw one card.
I looked at the section "Blocking an attack". It only says that a blocking card may not be used to block again, and the bit about additional damage. It does not say anything about preventing free turns. • Apakah browser anda?
Mozilla v5
-
• Bahagian peraturan yang mana tidak dihormati oleh penyesuaian BGA
The rules state as follows.
> after the effect of his discarded card has been applied, if the two numbers at the center of his couple of cards in play are identical (e.g. 1/1, 2/2, 3/3, etc.), the attacker may immediately play again – put a card in play or draw one card.
I looked at the section "Blocking an attack". It only says that a blocking card may not be used to block again, and the bit about additional damage. It does not say anything about preventing free turns. -
• Adakah kelanggaran peraturan boleh dilihat di ulangan permainan? Jikanya ya, pada langkah berapa?
This is at move 57.
boardgamearena.com/3/eightmastersrevenge?table=292503138&replayFrom=57 • Apakah browser anda?
Mozilla v5
-
• Apakan tindakan yang anda mahu lakukan?
The rules state as follows.
> after the effect of his discarded card has been applied, if the two numbers at the center of his couple of cards in play are identical (e.g. 1/1, 2/2, 3/3, etc.), the attacker may immediately play again – put a card in play or draw one card.
I looked at the section "Blocking an attack". It only says that a blocking card may not be used to block again, and the bit about additional damage. It does not say anything about preventing free turns. -
• Apa yang anda cuba lakukan untuk mencetuskan tindakan permainan ini?
This is at move 57.
boardgamearena.com/3/eightmastersrevenge?table=292503138&replayFrom=57 -
• Apa yang berlaku apabila anda cuba melakukan ini (mesej ralat, mesej bar status permainan, ...)?
• Apakah browser anda?
Mozilla v5
-
• Pada peringkat mana semasa permainan , masalah itu berlaku (apakah arahan semasa permainan tersebut)?
The rules state as follows.
> after the effect of his discarded card has been applied, if the two numbers at the center of his couple of cards in play are identical (e.g. 1/1, 2/2, 3/3, etc.), the attacker may immediately play again – put a card in play or draw one card.
I looked at the section "Blocking an attack". It only says that a blocking card may not be used to block again, and the bit about additional damage. It does not say anything about preventing free turns. -
• Apa yang berlaku apabila anda cuba melakukan tindakan permainan (mesej ralat, mesej bar status permainan, ...)?
This is at move 57.
boardgamearena.com/3/eightmastersrevenge?table=292503138&replayFrom=57 • Apakah browser anda?
Mozilla v5
-
• Tolong jelaskan masalah pemaparan. Sekiranya anda ada screenshot bug ini (amalan yang baik), anda boleh gunakan Imgur.com untuk muatnaik dan copy/paste pautan itu di sini.
The rules state as follows.
> after the effect of his discarded card has been applied, if the two numbers at the center of his couple of cards in play are identical (e.g. 1/1, 2/2, 3/3, etc.), the attacker may immediately play again – put a card in play or draw one card.
I looked at the section "Blocking an attack". It only says that a blocking card may not be used to block again, and the bit about additional damage. It does not say anything about preventing free turns. • Apakah browser anda?
Mozilla v5
-
• Tolong salin/lekat teks yang dipaparkan dalam bahasa inggeris dan bukannya bahasa anda. Sekiranya anda ada screenshot bug ini (amalan yang baik), anda boleh gunakan Imgur.com untuk muatnaik dan copy/paste pautan itu di sini.
The rules state as follows.
> after the effect of his discarded card has been applied, if the two numbers at the center of his couple of cards in play are identical (e.g. 1/1, 2/2, 3/3, etc.), the attacker may immediately play again – put a card in play or draw one card.
I looked at the section "Blocking an attack". It only says that a blocking card may not be used to block again, and the bit about additional damage. It does not say anything about preventing free turns. -
• Adakah teks ini tersedia dalam sistem terjemahan ? Jika ya, adakah ia diterjemahkan selama lebih daripada 24 jam?
This is at move 57.
boardgamearena.com/3/eightmastersrevenge?table=292503138&replayFrom=57 • Apakah browser anda?
Mozilla v5
-
• Tolong jelaskan cadangan anda dengan tepat dan ringkas supaya semudah mungkin untuk memahami apa yang anda maksudkan.
The rules state as follows.
> after the effect of his discarded card has been applied, if the two numbers at the center of his couple of cards in play are identical (e.g. 1/1, 2/2, 3/3, etc.), the attacker may immediately play again – put a card in play or draw one card.
I looked at the section "Blocking an attack". It only says that a blocking card may not be used to block again, and the bit about additional damage. It does not say anything about preventing free turns. • Apakah browser anda?
Mozilla v5
Laporan masa lalu
> Blocking an attack.
> "However, it can not block another attack OR FORM A PAIR."
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Tambah sesuatu untuk laporan ini
- ID meja yang lain / gerakkan ID
- Adakah F5 meyelesaikan masalah ity?
- Adapah masalah itu berlaku beberapa kali? Selalu? Sekali-sekala?
- Sekiranya anda ada screenshot bug ini (amalan yang baik), anda boleh gunakan Imgur.com untuk muatnaik dan copy/paste pautan itu di sini.
