#67508: ""Doppelte Hilfsaktion: Karten ziehen und ablegen""
Apakah laporan ini berkenaan?
Apakah yang berlaku? Sila pilih pilihan di bawah
Apakah yang berlaku? Sila pilih pilihan di bawah
Sila semak apakah sudah ada laporan mengenai subjek yang sama
Jika ya, sila nyatakan untuk laporan ini. Laporan dengan undian yang paling diberikan PRIORITI!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Penerangan yang terperinci
-
• Sila salin/tampal mesej masalah yang anda dapat lihat di skrin, jika ada.
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. -
• Tolong jelaskan apa yang anda ingin buat, apa yang telah anda buat dan apa yang telah terjadi
s.a.
• Apakah browser anda?
Google Chrome v103
-
• Tolong salin/lekat teks yang dipaparkan dalam bahasa inggeris dan bukannya bahasa anda. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Adakah teks ini tersedia dalam sistem terjemahan ? Jika ya, adakah ia diterjemahkan selama lebih daripada 24 jam?
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Apakah browser anda?
Google Chrome v103
-
• Tolong jelaskan cadangan anda dengan tepat dan ringkas supaya semudah mungkin untuk memahami apa yang anda maksudkan.
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Apakah browser anda?
Google Chrome v103
-
• Apa yang dipaparkan pada skrin apabila anda disekat (Skrin kosong? Antara muka permainan? Mesej ralat?)
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Apakah browser anda?
Google Chrome v103
-
• Bahagian peraturan yang mana tidak dihormati oleh penyesuaian BGA
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. -
• Adakah kelanggaran peraturan boleh dilihat di ulangan permainan? Jikanya ya, pada langkah berapa?
s.a.
• Apakah browser anda?
Google Chrome v103
-
• Apakan tindakan yang anda mahu lakukan?
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. -
• Apa yang anda cuba lakukan untuk mencetuskan tindakan permainan ini?
s.a.
-
• Apa yang berlaku apabila anda cuba melakukan ini (mesej ralat, mesej bar status permainan, ...)?
• Apakah browser anda?
Google Chrome v103
-
• Pada peringkat mana semasa permainan , masalah itu berlaku (apakah arahan semasa permainan tersebut)?
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. -
• Apa yang berlaku apabila anda cuba melakukan tindakan permainan (mesej ralat, mesej bar status permainan, ...)?
s.a.
• Apakah browser anda?
Google Chrome v103
-
• Tolong jelaskan masalah pemaparan. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Apakah browser anda?
Google Chrome v103
-
• Tolong salin/lekat teks yang dipaparkan dalam bahasa inggeris dan bukannya bahasa anda. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Adakah teks ini tersedia dalam sistem terjemahan ? Jika ya, adakah ia diterjemahkan selama lebih daripada 24 jam?
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Apakah browser anda?
Google Chrome v103
-
• Tolong jelaskan cadangan anda dengan tepat dan ringkas supaya semudah mungkin untuk memahami apa yang anda maksudkan.
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Apakah browser anda?
Google Chrome v103
Laporan masa lalu
So, I will look at this for the future but think, it was nto a bug but a misused interface.
Tambah sesuatu untuk laporan ini
- ID meja yang lain / gerakkan ID
- Adakah F5 meyelesaikan masalah ity?
- Adapah masalah itu berlaku beberapa kali? Selalu? Sekali-sekala?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
