#65828: "Attacking again impossible after a successful Armor unit Close Assault on an enemy in Wire"
Apakah laporan ini berkenaan?
Apakah yang berlaku? Sila pilih pilihan di bawah
Apakah yang berlaku? Sila pilih pilihan di bawah
Sila semak apakah sudah ada laporan mengenai subjek yang sama
Jika ya, sila nyatakan untuk laporan ini. Laporan dengan undian yang paling diberikan PRIORITI!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Penerangan yang terperinci
-
• Sila salin/tampal mesej masalah yang anda dapat lihat di skrin, jika ada.
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
-
• Tolong jelaskan apa yang anda ingin buat, apa yang telah anda buat dan apa yang telah terjadi
Visible sur les coups : #219, #220, #221
• Apakah browser anda?
Google Chrome v102
-
• Tolong salin/lekat teks yang dipaparkan dalam bahasa inggeris dan bukannya bahasa anda. Sekiranya anda ada screenshot bug ini (amalan yang baik), anda boleh gunakan Imgur.com untuk muatnaik dan copy/paste pautan itu di sini.
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
-
• Adakah teks ini tersedia dalam sistem terjemahan ? Jika ya, adakah ia diterjemahkan selama lebih daripada 24 jam?
Visible sur les coups : #219, #220, #221
• Apakah browser anda?
Google Chrome v102
-
• Tolong jelaskan cadangan anda dengan tepat dan ringkas supaya semudah mungkin untuk memahami apa yang anda maksudkan.
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
• Apakah browser anda?
Google Chrome v102
-
• Apa yang dipaparkan pada skrin apabila anda disekat (Skrin kosong? Antara muka permainan? Mesej ralat?)
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
• Apakah browser anda?
Google Chrome v102
-
• Bahagian peraturan yang mana tidak dihormati oleh penyesuaian BGA
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
-
• Adakah kelanggaran peraturan boleh dilihat di ulangan permainan? Jikanya ya, pada langkah berapa?
Visible sur les coups : #219, #220, #221
• Apakah browser anda?
Google Chrome v102
-
• Apakan tindakan yang anda mahu lakukan?
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
-
• Apa yang anda cuba lakukan untuk mencetuskan tindakan permainan ini?
Visible sur les coups : #219, #220, #221
-
• Apa yang berlaku apabila anda cuba melakukan ini (mesej ralat, mesej bar status permainan, ...)?
• Apakah browser anda?
Google Chrome v102
-
• Pada peringkat mana semasa permainan , masalah itu berlaku (apakah arahan semasa permainan tersebut)?
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
-
• Apa yang berlaku apabila anda cuba melakukan tindakan permainan (mesej ralat, mesej bar status permainan, ...)?
Visible sur les coups : #219, #220, #221
• Apakah browser anda?
Google Chrome v102
-
• Tolong jelaskan masalah pemaparan. Sekiranya anda ada screenshot bug ini (amalan yang baik), anda boleh gunakan Imgur.com untuk muatnaik dan copy/paste pautan itu di sini.
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
• Apakah browser anda?
Google Chrome v102
-
• Tolong salin/lekat teks yang dipaparkan dalam bahasa inggeris dan bukannya bahasa anda. Sekiranya anda ada screenshot bug ini (amalan yang baik), anda boleh gunakan Imgur.com untuk muatnaik dan copy/paste pautan itu di sini.
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
-
• Adakah teks ini tersedia dalam sistem terjemahan ? Jika ya, adakah ia diterjemahkan selama lebih daripada 24 jam?
Visible sur les coups : #219, #220, #221
• Apakah browser anda?
Google Chrome v102
-
• Tolong jelaskan cadangan anda dengan tepat dan ringkas supaya semudah mungkin untuk memahami apa yang anda maksudkan.
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
• Apakah browser anda?
Google Chrome v102
Laporan masa lalu
Tambah sesuatu untuk laporan ini
- ID meja yang lain / gerakkan ID
- Adakah F5 meyelesaikan masalah ity?
- Adapah masalah itu berlaku beberapa kali? Selalu? Sekali-sekala?
- Sekiranya anda ada screenshot bug ini (amalan yang baik), anda boleh gunakan Imgur.com untuk muatnaik dan copy/paste pautan itu di sini.
