#31406: "Game would not let me pay a rampart from my hand for prestige building"
Apakah laporan ini berkenaan?
Apakah yang berlaku? Sila pilih pilihan di bawah
Apakah yang berlaku? Sila pilih pilihan di bawah
Sila semak apakah sudah ada laporan mengenai subjek yang sama
Jika ya, sila nyatakan untuk laporan ini. Laporan dengan undian yang paling diberikan PRIORITI!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Penerangan yang terperinci
-
• Sila salin/tampal mesej masalah yang anda dapat lihat di skrin, jika ada.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• Tolong jelaskan apa yang anda ingin buat, apa yang telah anda buat dan apa yang telah terjadi
Clicked the La Madeleine card to play it
• Apakah browser anda?
Mozilla v5
-
• Tolong salin/lekat teks yang dipaparkan dalam bahasa inggeris dan bukannya bahasa anda. Sekiranya anda ada screenshot bug ini (amalan yang baik), anda boleh gunakan Imgur.com untuk muatnaik dan copy/paste pautan itu di sini.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• Adakah teks ini tersedia dalam sistem terjemahan ? Jika ya, adakah ia diterjemahkan selama lebih daripada 24 jam?
Clicked the La Madeleine card to play it
• Apakah browser anda?
Mozilla v5
-
• Tolong jelaskan cadangan anda dengan tepat dan ringkas supaya semudah mungkin untuk memahami apa yang anda maksudkan.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
• Apakah browser anda?
Mozilla v5
-
• Apa yang dipaparkan pada skrin apabila anda disekat (Skrin kosong? Antara muka permainan? Mesej ralat?)
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
• Apakah browser anda?
Mozilla v5
-
• Bahagian peraturan yang mana tidak dihormati oleh penyesuaian BGA
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• Adakah kelanggaran peraturan boleh dilihat di ulangan permainan? Jikanya ya, pada langkah berapa?
Clicked the La Madeleine card to play it
• Apakah browser anda?
Mozilla v5
-
• Apakan tindakan yang anda mahu lakukan?
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• Apa yang anda cuba lakukan untuk mencetuskan tindakan permainan ini?
Clicked the La Madeleine card to play it
-
• Apa yang berlaku apabila anda cuba melakukan ini (mesej ralat, mesej bar status permainan, ...)?
Game simply wouldn't accept my selection of the rampart card, which would have forced me to discard from my district
• Apakah browser anda?
Mozilla v5
-
• Pada peringkat mana semasa permainan , masalah itu berlaku (apakah arahan semasa permainan tersebut)?
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• Apa yang berlaku apabila anda cuba melakukan tindakan permainan (mesej ralat, mesej bar status permainan, ...)?
Clicked the La Madeleine card to play it
• Apakah browser anda?
Mozilla v5
-
• Tolong jelaskan masalah pemaparan. Sekiranya anda ada screenshot bug ini (amalan yang baik), anda boleh gunakan Imgur.com untuk muatnaik dan copy/paste pautan itu di sini.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
• Apakah browser anda?
Mozilla v5
-
• Tolong salin/lekat teks yang dipaparkan dalam bahasa inggeris dan bukannya bahasa anda. Sekiranya anda ada screenshot bug ini (amalan yang baik), anda boleh gunakan Imgur.com untuk muatnaik dan copy/paste pautan itu di sini.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• Adakah teks ini tersedia dalam sistem terjemahan ? Jika ya, adakah ia diterjemahkan selama lebih daripada 24 jam?
Clicked the La Madeleine card to play it
• Apakah browser anda?
Mozilla v5
-
• Tolong jelaskan cadangan anda dengan tepat dan ringkas supaya semudah mungkin untuk memahami apa yang anda maksudkan.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
• Apakah browser anda?
Mozilla v5
Laporan masa lalu
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Tambah sesuatu untuk laporan ini
- ID meja yang lain / gerakkan ID
- Adakah F5 meyelesaikan masalah ity?
- Adapah masalah itu berlaku beberapa kali? Selalu? Sekali-sekala?
- Sekiranya anda ada screenshot bug ini (amalan yang baik), anda boleh gunakan Imgur.com untuk muatnaik dan copy/paste pautan itu di sini.
