#26230: "The Shaman tile's power rules discrepancy"
Apakah laporan ini berkenaan?
Apakah yang berlaku? Sila pilih pilihan di bawah
Apakah yang berlaku? Sila pilih pilihan di bawah
Sila semak apakah sudah ada laporan mengenai subjek yang sama
Jika ya, sila nyatakan untuk laporan ini. Laporan dengan undian yang paling diberikan PRIORITI!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Penerangan yang terperinci
-
• Sila salin/tampal mesej masalah yang anda dapat lihat di skrin, jika ada.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• Tolong jelaskan apa yang anda ingin buat, apa yang telah anda buat dan apa yang telah terjadi
86
• Apakah browser anda?
Google Chrome v86
-
• Tolong salin/lekat teks yang dipaparkan dalam bahasa inggeris dan bukannya bahasa anda. Sekiranya anda ada screenshot bug ini (amalan yang baik), anda boleh gunakan Imgur.com untuk muatnaik dan copy/paste pautan itu di sini.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• Adakah teks ini tersedia dalam sistem terjemahan ? Jika ya, adakah ia diterjemahkan selama lebih daripada 24 jam?
86
• Apakah browser anda?
Google Chrome v86
-
• Tolong jelaskan cadangan anda dengan tepat dan ringkas supaya semudah mungkin untuk memahami apa yang anda maksudkan.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. • Apakah browser anda?
Google Chrome v86
-
• Apa yang dipaparkan pada skrin apabila anda disekat (Skrin kosong? Antara muka permainan? Mesej ralat?)
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. • Apakah browser anda?
Google Chrome v86
-
• Bahagian peraturan yang mana tidak dihormati oleh penyesuaian BGA
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• Adakah kelanggaran peraturan boleh dilihat di ulangan permainan? Jikanya ya, pada langkah berapa?
86
• Apakah browser anda?
Google Chrome v86
-
• Apakan tindakan yang anda mahu lakukan?
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• Apa yang anda cuba lakukan untuk mencetuskan tindakan permainan ini?
86
-
• Apa yang berlaku apabila anda cuba melakukan ini (mesej ralat, mesej bar status permainan, ...)?
• Apakah browser anda?
Google Chrome v86
-
• Pada peringkat mana semasa permainan , masalah itu berlaku (apakah arahan semasa permainan tersebut)?
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• Apa yang berlaku apabila anda cuba melakukan tindakan permainan (mesej ralat, mesej bar status permainan, ...)?
86
• Apakah browser anda?
Google Chrome v86
-
• Tolong jelaskan masalah pemaparan. Sekiranya anda ada screenshot bug ini (amalan yang baik), anda boleh gunakan Imgur.com untuk muatnaik dan copy/paste pautan itu di sini.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. • Apakah browser anda?
Google Chrome v86
-
• Tolong salin/lekat teks yang dipaparkan dalam bahasa inggeris dan bukannya bahasa anda. Sekiranya anda ada screenshot bug ini (amalan yang baik), anda boleh gunakan Imgur.com untuk muatnaik dan copy/paste pautan itu di sini.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• Adakah teks ini tersedia dalam sistem terjemahan ? Jika ya, adakah ia diterjemahkan selama lebih daripada 24 jam?
86
• Apakah browser anda?
Google Chrome v86
-
• Tolong jelaskan cadangan anda dengan tepat dan ringkas supaya semudah mungkin untuk memahami apa yang anda maksudkan.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. • Apakah browser anda?
Google Chrome v86
Laporan masa lalu
The shaman tile rules are on page 8
the English rules are false. The German rules state that one "may immediately withdraw a meeple". The publisher is already informed :-)
Well observed on your end!
Thanks
images.zmangames.com/filer_public/c4/e3/c4e3d954-fb6d-4b30-a748-95cf72c2733c/carc_hg_rulebook_en_web.pdf
Tambah sesuatu untuk laporan ini
- ID meja yang lain / gerakkan ID
- Adakah F5 meyelesaikan masalah ity?
- Adapah masalah itu berlaku beberapa kali? Selalu? Sekali-sekala?
- Sekiranya anda ada screenshot bug ini (amalan yang baik), anda boleh gunakan Imgur.com untuk muatnaik dan copy/paste pautan itu di sini.
