#161412: "I moved my ship and it charged me a provision to displace a weaker ship"
Apakah laporan ini berkenaan?
Apakah yang berlaku? Sila pilih pilihan di bawah
Apakah yang berlaku? Sila pilih pilihan di bawah
Sila semak apakah sudah ada laporan mengenai subjek yang sama
Jika ya, sila nyatakan untuk laporan ini. Laporan dengan undian yang paling diberikan PRIORITI!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Penerangan yang terperinci
-
• Sila salin/tampal mesej masalah yang anda dapat lihat di skrin, jika ada.
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
-
• Tolong jelaskan apa yang anda ingin buat, apa yang telah anda buat dan apa yang telah terjadi
I played the card. This was at turn @23.
On the first move it charged me a provision to displace a weaker ship. I had moved onto the space that gives two 1 strength warriors, but apparently, they were not taken into account. I did not notice that until I tried to make my second move. • Apakah browser anda?
Mozilla v5
-
• Tolong salin/lekat teks yang dipaparkan dalam bahasa inggeris dan bukannya bahasa anda. Sekiranya anda ada screenshot bug ini (amalan yang baik), anda boleh gunakan Imgur.com untuk muatnaik dan copy/paste pautan itu di sini.
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
-
• Adakah teks ini tersedia dalam sistem terjemahan ? Jika ya, adakah ia diterjemahkan selama lebih daripada 24 jam?
I played the card. This was at turn @23.
On the first move it charged me a provision to displace a weaker ship. I had moved onto the space that gives two 1 strength warriors, but apparently, they were not taken into account. I did not notice that until I tried to make my second move. • Apakah browser anda?
Mozilla v5
-
• Tolong jelaskan cadangan anda dengan tepat dan ringkas supaya semudah mungkin untuk memahami apa yang anda maksudkan.
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
• Apakah browser anda?
Mozilla v5
-
• Apa yang dipaparkan pada skrin apabila anda disekat (Skrin kosong? Antara muka permainan? Mesej ralat?)
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
• Apakah browser anda?
Mozilla v5
-
• Bahagian peraturan yang mana tidak dihormati oleh penyesuaian BGA
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
-
• Adakah kelanggaran peraturan boleh dilihat di ulangan permainan? Jikanya ya, pada langkah berapa?
I played the card. This was at turn @23.
On the first move it charged me a provision to displace a weaker ship. I had moved onto the space that gives two 1 strength warriors, but apparently, they were not taken into account. I did not notice that until I tried to make my second move. • Apakah browser anda?
Mozilla v5
-
• Apakan tindakan yang anda mahu lakukan?
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
-
• Apa yang anda cuba lakukan untuk mencetuskan tindakan permainan ini?
I played the card. This was at turn @23.
On the first move it charged me a provision to displace a weaker ship. I had moved onto the space that gives two 1 strength warriors, but apparently, they were not taken into account. I did not notice that until I tried to make my second move. -
• Apa yang berlaku apabila anda cuba melakukan ini (mesej ralat, mesej bar status permainan, ...)?
I could not undo this, so I just passed for my second move :(.
• Apakah browser anda?
Mozilla v5
-
• Pada peringkat mana semasa permainan , masalah itu berlaku (apakah arahan semasa permainan tersebut)?
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
-
• Apa yang berlaku apabila anda cuba melakukan tindakan permainan (mesej ralat, mesej bar status permainan, ...)?
I played the card. This was at turn @23.
On the first move it charged me a provision to displace a weaker ship. I had moved onto the space that gives two 1 strength warriors, but apparently, they were not taken into account. I did not notice that until I tried to make my second move. • Apakah browser anda?
Mozilla v5
-
• Tolong jelaskan masalah pemaparan. Sekiranya anda ada screenshot bug ini (amalan yang baik), anda boleh gunakan Imgur.com untuk muatnaik dan copy/paste pautan itu di sini.
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
• Apakah browser anda?
Mozilla v5
-
• Tolong salin/lekat teks yang dipaparkan dalam bahasa inggeris dan bukannya bahasa anda. Sekiranya anda ada screenshot bug ini (amalan yang baik), anda boleh gunakan Imgur.com untuk muatnaik dan copy/paste pautan itu di sini.
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
-
• Adakah teks ini tersedia dalam sistem terjemahan ? Jika ya, adakah ia diterjemahkan selama lebih daripada 24 jam?
I played the card. This was at turn @23.
On the first move it charged me a provision to displace a weaker ship. I had moved onto the space that gives two 1 strength warriors, but apparently, they were not taken into account. I did not notice that until I tried to make my second move. • Apakah browser anda?
Mozilla v5
-
• Tolong jelaskan cadangan anda dengan tepat dan ringkas supaya semudah mungkin untuk memahami apa yang anda maksudkan.
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
• Apakah browser anda?
Mozilla v5
Laporan masa lalu
Did F5 solve the problem? no
Tambah sesuatu untuk laporan ini
- ID meja yang lain / gerakkan ID
- Adakah F5 meyelesaikan masalah ity?
- Adapah masalah itu berlaku beberapa kali? Selalu? Sekali-sekala?
- Sekiranya anda ada screenshot bug ini (amalan yang baik), anda boleh gunakan Imgur.com untuk muatnaik dan copy/paste pautan itu di sini.
