#160307: "Bathhouse should work with 1 tile in bag"
Apakah laporan ini berkenaan?
Apakah yang berlaku? Sila pilih pilihan di bawah
Apakah yang berlaku? Sila pilih pilihan di bawah
Sila semak apakah sudah ada laporan mengenai subjek yang sama
Jika ya, sila nyatakan untuk laporan ini. Laporan dengan undian yang paling diberikan PRIORITI!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Penerangan yang terperinci
-
• Sila salin/tampal mesej masalah yang anda dapat lihat di skrin, jika ada.
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• Tolong jelaskan apa yang anda ingin buat, apa yang telah anda buat dan apa yang telah terjadi
145
• Apakah browser anda?
Google Chrome v132
-
• Tolong salin/lekat teks yang dipaparkan dalam bahasa inggeris dan bukannya bahasa anda. Sekiranya anda ada screenshot bug ini (amalan yang baik), anda boleh gunakan Imgur.com untuk muatnaik dan copy/paste pautan itu di sini.
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• Adakah teks ini tersedia dalam sistem terjemahan ? Jika ya, adakah ia diterjemahkan selama lebih daripada 24 jam?
145
• Apakah browser anda?
Google Chrome v132
-
• Tolong jelaskan cadangan anda dengan tepat dan ringkas supaya semudah mungkin untuk memahami apa yang anda maksudkan.
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) • Apakah browser anda?
Google Chrome v132
-
• Apa yang dipaparkan pada skrin apabila anda disekat (Skrin kosong? Antara muka permainan? Mesej ralat?)
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) • Apakah browser anda?
Google Chrome v132
-
• Bahagian peraturan yang mana tidak dihormati oleh penyesuaian BGA
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• Adakah kelanggaran peraturan boleh dilihat di ulangan permainan? Jikanya ya, pada langkah berapa?
145
• Apakah browser anda?
Google Chrome v132
-
• Apakan tindakan yang anda mahu lakukan?
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• Apa yang anda cuba lakukan untuk mencetuskan tindakan permainan ini?
145
-
• Apa yang berlaku apabila anda cuba melakukan ini (mesej ralat, mesej bar status permainan, ...)?
• Apakah browser anda?
Google Chrome v132
-
• Pada peringkat mana semasa permainan , masalah itu berlaku (apakah arahan semasa permainan tersebut)?
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• Apa yang berlaku apabila anda cuba melakukan tindakan permainan (mesej ralat, mesej bar status permainan, ...)?
145
• Apakah browser anda?
Google Chrome v132
-
• Tolong jelaskan masalah pemaparan. Sekiranya anda ada screenshot bug ini (amalan yang baik), anda boleh gunakan Imgur.com untuk muatnaik dan copy/paste pautan itu di sini.
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) • Apakah browser anda?
Google Chrome v132
-
• Tolong salin/lekat teks yang dipaparkan dalam bahasa inggeris dan bukannya bahasa anda. Sekiranya anda ada screenshot bug ini (amalan yang baik), anda boleh gunakan Imgur.com untuk muatnaik dan copy/paste pautan itu di sini.
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• Adakah teks ini tersedia dalam sistem terjemahan ? Jika ya, adakah ia diterjemahkan selama lebih daripada 24 jam?
145
• Apakah browser anda?
Google Chrome v132
-
• Tolong jelaskan cadangan anda dengan tepat dan ringkas supaya semudah mungkin untuk memahami apa yang anda maksudkan.
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) • Apakah browser anda?
Google Chrome v132
Laporan masa lalu
Tambah sesuatu untuk laporan ini
- ID meja yang lain / gerakkan ID
- Adakah F5 meyelesaikan masalah ity?
- Adapah masalah itu berlaku beberapa kali? Selalu? Sekali-sekala?
- Sekiranya anda ada screenshot bug ini (amalan yang baik), anda boleh gunakan Imgur.com untuk muatnaik dan copy/paste pautan itu di sini.
